Javascript required
Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

שולי רנד התחתן / Chiara Blog 272 - הזמר שולי רנד התחתן, באתר כיכר השבת, 9 בנובמבר 2021 .

את הגט הוא הסדיר ואץ להינשא. נו מזל טוב, שיש ערבי מתחתן עם יהודייה עושים רעש, שגבר עם גבר עושים רעש אזזז הינה לכם. הזמר והיוצר שולי רנד, התחתן עם מגישת הטלויזיה צופית גרנט במקום סודי בהרי ירושלים. כך אמר שולי רנד כאשר הבתקש להתייחס לבעיות שלו עם אשתו לשעבר מיכל רנד. יש לו 7 ילדים הרי.

שולי רנד (צילום מסך מתוך יוטיוב) וצופית גרנט (צילום: פרס ניחומים: ×
פרס ניחומים: ×"פקת "×"מירוץ למיליון" תטיס את אימ×" של אל×" from www.omritv.co.il
הזמר והיוצר שולי רנד ומגישת הטלוויזיה צופית גרנט התחתנו בשעה טובה; הזמר שולי רנד התחתן, באתר כיכר השבת, 9 בנובמבר 2021 . יש לו 7 ילדים הרי. כך אמר שולי רנד כאשר הבתקש להתייחס לבעיות שלו עם אשתו לשעבר מיכל רנד. רנד קיבל היתר 100 רבנים להתחתן על אף שטרם התגרש מאישתו . מדוע הוא אינו משלם מזונות לגרושתו? בסוף צופית הצליחה להפריד בינו לבין אשתו שולי רנד עדין הם נשואים. זה הזמן לצחצח את נעלי הריקוד, לגהץ את החולצה הלבנה ולהכין את המעטפות:

את הגט הוא הסדיר ואץ להינשא.

מדוע הוא אינו משלם מזונות לגרושתו? זה הזמן לצחצח את נעלי הריקוד, לגהץ את החולצה הלבנה ולהכין את המעטפות: בסוף צופית הצליחה להפריד בינו לבין אשתו שולי רנד עדין הם נשואים. הוא התחתן והקים משפחה, אבל הפרק הזה בחייו לא צלח. זוכה פרס אופיר 2004 ובפרס שר החינוך לתרבות יהודית . מיכל רנד יוצאת בפוסט חריף נגד שולי:חרדי נשוי נואף שהיה אלים כלפי אשתו וילדיו. הזמר והיוצר שולי רנד, התחתן עם מגישת הטלויזיה צופית גרנט במקום סודי בהרי ירושלים. הזמר והיוצר שולי רנד ומגישת הטלוויזיה צופית גרנט התחתנו בשעה טובה; את הגט הוא הסדיר ואץ להינשא. הערב בתכנית ״המקור״ עם רביב דרוקר, ידבר שולי רנד על קרב הגירושין שלו. צופית גרנט (56) והמוזיקאי שולי רנד (59) מתחתנים! רנד קיבל היתר 100 רבנים להתחתן על אף שטרם התגרש מאישתו . נו מזל טוב, שיש ערבי מתחתן עם יהודייה עושים רעש, שגבר עם גבר עושים רעש אזזז הינה לכם.

את הגט הוא הסדיר ואץ להינשא. ברגע ששמענו שצופית גרנט ושולי רנד. הזמר והיוצר שולי רנד, התחתן עם מגישת הטלויזיה צופית גרנט במקום סודי בהרי ירושלים. נו מזל טוב, שיש ערבי מתחתן עם יהודייה עושים רעש, שגבר עם גבר עושים רעש אזזז הינה לכם. צופית גרנט (56) והמוזיקאי שולי רנד (59) מתחתנים!

הזמר והיוצר שולי רנד, התחתן עם מגישת הטלויזיה צופית גרנט במקום סודי בהרי ירושלים. פרס ניחומים: ×
פרס ניחומים: ×"פקת "×"מירוץ למיליון" תטיס את אימ×" של אל×" from www.omritv.co.il
מדוע הוא אינו משלם מזונות לגרושתו? צופית גרנט (56) והמוזיקאי שולי רנד (59) מתחתנים! נו מזל טוב, שיש ערבי מתחתן עם יהודייה עושים רעש, שגבר עם גבר עושים רעש אזזז הינה לכם. זוכה פרס אופיר 2004 ובפרס שר החינוך לתרבות יהודית . הזמר והיוצר שולי רנד ומגישת הטלוויזיה צופית גרנט התחתנו בשעה טובה; רנד קיבל היתר 100 רבנים להתחתן על אף שטרם התגרש מאישתו . מיכל רנד יוצאת בפוסט חריף נגד שולי:חרדי נשוי נואף שהיה אלים כלפי אשתו וילדיו. שולי רנד (צילום מסך מתוך יוטיוב) וצופית גרנט (צילום:

רנד קיבל היתר 100 רבנים להתחתן על אף שטרם התגרש מאישתו .

רנד קיבל היתר 100 רבנים להתחתן על אף שטרם התגרש מאישתו . כך אמר שולי רנד כאשר הבתקש להתייחס לבעיות שלו עם אשתו לשעבר מיכל רנד. הערב בתכנית ״המקור״ עם רביב דרוקר, ידבר שולי רנד על קרב הגירושין שלו. הזמר והיוצר שולי רנד ומגישת הטלוויזיה צופית גרנט התחתנו בשעה טובה; הוא התחתן והקים משפחה, אבל הפרק הזה בחייו לא צלח. את הגט הוא הסדיר ואץ להינשא. בסוף צופית הצליחה להפריד בינו לבין אשתו שולי רנד עדין הם נשואים. שולי רנד (צילום מסך מתוך יוטיוב) וצופית גרנט (צילום: רנד קיבל לפני כשנה היתר מאה רבנים להתחתן לאחר שנקבע כי אשתו הראשונה . נו מזל טוב, שיש ערבי מתחתן עם יהודייה עושים רעש, שגבר עם גבר עושים רעש אזזז הינה לכם. יש לו 7 ילדים הרי. ברגע ששמענו שצופית גרנט ושולי רנד. מיכל רנד יוצאת בפוסט חריף נגד שולי:חרדי נשוי נואף שהיה אלים כלפי אשתו וילדיו.

הזמר שולי רנד התחתן, באתר כיכר השבת, 9 בנובמבר 2021 . כך אמר שולי רנד כאשר הבתקש להתייחס לבעיות שלו עם אשתו לשעבר מיכל רנד. רנד קיבל היתר 100 רבנים להתחתן על אף שטרם התגרש מאישתו . זוכה פרס אופיר 2004 ובפרס שר החינוך לתרבות יהודית . הזמר והיוצר שולי רנד ומגישת הטלוויזיה צופית גרנט התחתנו בשעה טובה;

הוא התחתן והקים משפחה, אבל הפרק הזה בחייו לא צלח. Chiara Blog 272
Chiara Blog 272 from s1.kikar.co.il
זוכה פרס אופיר 2004 ובפרס שר החינוך לתרבות יהודית . הזמר והיוצר שולי רנד, התחתן עם מגישת הטלויזיה צופית גרנט במקום סודי בהרי ירושלים. ברגע ששמענו שצופית גרנט ושולי רנד. מדוע הוא אינו משלם מזונות לגרושתו? זה הזמן לצחצח את נעלי הריקוד, לגהץ את החולצה הלבנה ולהכין את המעטפות: הזמר שולי רנד התחתן, באתר כיכר השבת, 9 בנובמבר 2021 . הערב בתכנית ״המקור״ עם רביב דרוקר, ידבר שולי רנד על קרב הגירושין שלו. מיכל רנד יוצאת בפוסט חריף נגד שולי:חרדי נשוי נואף שהיה אלים כלפי אשתו וילדיו.

זוכה פרס אופיר 2004 ובפרס שר החינוך לתרבות יהודית .

רנד קיבל לפני כשנה היתר מאה רבנים להתחתן לאחר שנקבע כי אשתו הראשונה . שולי רנד (צילום מסך מתוך יוטיוב) וצופית גרנט (צילום: רנד קיבל היתר 100 רבנים להתחתן על אף שטרם התגרש מאישתו . הוא התחתן והקים משפחה, אבל הפרק הזה בחייו לא צלח. יש לו 7 ילדים הרי. ברגע ששמענו שצופית גרנט ושולי רנד. נו מזל טוב, שיש ערבי מתחתן עם יהודייה עושים רעש, שגבר עם גבר עושים רעש אזזז הינה לכם. הזמר שולי רנד התחתן, באתר כיכר השבת, 9 בנובמבר 2021 . כך אמר שולי רנד כאשר הבתקש להתייחס לבעיות שלו עם אשתו לשעבר מיכל רנד. הערב בתכנית ״המקור״ עם רביב דרוקר, ידבר שולי רנד על קרב הגירושין שלו. זה הזמן לצחצח את נעלי הריקוד, לגהץ את החולצה הלבנה ולהכין את המעטפות: בסוף צופית הצליחה להפריד בינו לבין אשתו שולי רנד עדין הם נשואים. מיכל רנד יוצאת בפוסט חריף נגד שולי:חרדי נשוי נואף שהיה אלים כלפי אשתו וילדיו.

שולי רנד התחתן / Chiara Blog 272 - הזמר שולי רנד התחתן, באתר כיכר השבת, 9 בנובמבר 2021 .. בסוף צופית הצליחה להפריד בינו לבין אשתו שולי רנד עדין הם נשואים. את הגט הוא הסדיר ואץ להינשא. זה הזמן לצחצח את נעלי הריקוד, לגהץ את החולצה הלבנה ולהכין את המעטפות: הוא התחתן והקים משפחה, אבל הפרק הזה בחייו לא צלח. מיכל רנד יוצאת בפוסט חריף נגד שולי:חרדי נשוי נואף שהיה אלים כלפי אשתו וילדיו.